Vse v eni aplikaciji. Pozabite na e-pošto, Excel, papir in svinčnik ter Google koledar.
Enostavno in hitro boste pripravili urnike dela za zaposlene, tako v poslovni enoti kot zaposlenim, ki delajo na raznih projektih na terenu. Obračun ur je vedno na voljo, tako pri zaposlenih kot pri projektih. Sedaj boste končno res vedeli, koliko vas stanejo zaposleni.
Sestaviti najboljši urnik, ki bo še upošteval delovno zakonodajo, je težko delo, saj je preveč možnih kombinacij. Zaradi tega to delo raje prepustite računalniku, ki bo pravično razdelil izmene med vse zaposlene. Tako bodo vaši zaposleni srečnejši, vam pa se bodo zmanjšale bolniške odsotnosti.
Odgovor na odgovor in spet odgovor. Poznano? Temu je težko slediti, hkrati pa izgubljate minute za nekoristno delo. Komunikacija naj poteka v skupinah zaposlenih, sporočila pa bodo kronološko sledila eno za drugim.
Ročno seštevanje delovnih ur in vodenje dopustov zahteva preveč vašega časa. Naj to delo za vas opravi aplikacija. Zaposleni se prijavijo in odjavijo na delovno mesto, tako v poslovni enoti kot na terenu (pri strankah ali na delovišču), kar preko aplikacije.
Naloge dodeljujete zaposlenim ustno, preko e-pošte, SMS in Viber sporočil. Se čudite, zakaj naloge niso opravljene? Preveč različnih poti, brez rokov in jasnosti nalog. Zaposlenim dodelite naloge, dodate lahko tudi rok izvedbe, vi pa imejte vedno jasen pregled nad opravljenimi in neopravljenimi nalogami.
30 dnevna brezplačna uporaba, brez vezave in skritih stroškov